امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کسب درآمد 1000 دلار در ماه
نویسنده : محمد تاریخ : جمعه 2 خرداد 1399

اگر می خواهید در مدت کوتاهی به هزار دلار بله 1000 دلار در ماه دست یابید کافیه در این سایت ثبت نام کنید.

مراحل ثبت نام خیلی راحته!

کافیه رو گزینه sign up کلیک نمایید.

بعد ورود با گوگل و یا ورود با فیسبوک را بزنید بهمین راحتی ...

خب شما الان وارد کارخانه پول سازی شده اید چطور؟!

ویدیوی زیر را که فوقش 3 دقیقه وقت تون رو نمیگیره نگاه کنید همه چی واضح توضیح داده شده ...

تماشای ویدیو

 

 

ثبت نام در سایت

لینک ثبت نام در سایت https://GramFree.world/?r=1838780

 شما می تونید به 6 طریق به 1000 دلار در ماه برسید اگه زرنگ باشین می تونین تو دو هفته اول هم به این پوله برسین!

**ساده ترین روش اینه که 100 نفر رو با کد خود ثبت نام کنی که واسه هر نفر 5 گرام بهت جایزه میده و اگه اون صد نفر بتونن لول اولشون رو تموم کنن! دیگه می تونی درخواست برداشت بزنی و صاحب 1000 دلار پول نقد بشی!

**روش ساده بعدی اینه که درباره سایت ، ویدیو درست کنی و بفرستی به یوتیوب بعد لینکشو بیاری در قسمت videos  بزاری و به ازای هر ویدیوی تایید شده 5 گرام جایزه برنده شی.

روش های بعدی هم یکم وقت گیرن ولی ارزش شو دارن که وقت بزاری !

اگه سه الی چهار ماه وقت بزاری و هر ساعت ی بار تو قسمت Free شانس تو امتحان کنی هر بار 0.1 گرام بهت جایزه میده البته تا 1000 گرام هم شانس برنده شدن داری ولی من تا حالا فقط دوبار 10 گرام برنده شدم اکثرا 0.1 گرام میده هر یک ساعت!

و همچنین تو قسمت smartContracts هر روز اگه اون قراردادها رو تایید کنی 2.5 تا 3.5 گرام بهت جایزه میدن اونم هر روز فقط یکبار بهت جایزه میده!

و تو قسمت videos هر روز 10 تا ویدیو بهت نشون میده که هر ویدیو 1 دقیقه وقت می بره تا تیک بخوره به ازای هر ویدیو که می بینی هم 0.1 گرام بهت جایزه میده که 10 تا ویدیو جمعا 1 گرام برات جایزه داره!

و روش دیگری هم هست که به محض تموم شدن هر لول بهت 2 گرام جایزه میده که اونم تقریبا 3 روز طول میکشه و تو قرار نیست که کار خاصی بکنی! (خود به خود با دیدن ویدیو ، تیک زدن قرار داد و رول زدن لولت افزایش پیدا می کنه )

خب پس فقط تو روزی 10 تا ویدیو می بینی که 10 دقیقه وقت تو میگیره بعدش چندتا قراردادهوشمند تیک می زنی که کلا 2 دقیقه وقت می بره و هر ساعت ی بار شانس تو امتحان می کنی که اکثرا 0.1 گرام جایزه میده (اگه هر روز 10 تا بزنی 1 گرام هم اونجا جایزه می گیری).

اگه زودتر 500 گرام جمع کنی می تونی این گرام هارو به قیمت هر گرام تقریبا 2 دلار (بعضی وقتا کمتر و یا بیشتر از 2 دلار) می تونی بصورت بیت کوین و یا ویزا کارت و یا پی پال و یا سایر روش ها بزنی به حسابت...

در کل اگه بخوای مجموعه گیری کنی شاید تو دو هفته صاحب 1000 دلار بشی ولی اگه نتونی زیرمجموعه بگیری فوقش 3 الی 4 ماه 1000 دلار درآمد کسب می کنی !(تقریبا ماهی 250 دلار)

در هر صورت باز برنده ای چون دلار الان 17 هزار تومنه!

250 دلار در ماه میشه 4 میلیون و دویست وپنجاه هزار تومن (4/250/000)

همه روش ها تو این ویدیو توضیح داده شده فقط با دقت ویدیو رو نگاه کنین که چیزی از قلم نیوفته...

لینک ثبت نام در سایت https://GramFree.world/?r=1838780

 



:: موضوعات مرتبط: ارزهای دیجیتال، بیت کوین (Bitcoin)، ،
:: برچسب‌ها: 1000 دلار در ماه, کارخانه پول سازی, ماهی 250 دلار, بیت کوین, ,

درآمد با پیش بینی قیمت دلار
نویسنده : محمد تاریخ : جمعه 2 خرداد 1399

با سلام

امروز قصد دارم شما رو با ی سایت جذاب آشنا کنم که واقعا درآمدش عالیه و شما فقط پیش بینی می کنین که نموداره پایین میره یا بالا! شما با ثبت نام تو این سایت 10 دلار جایزه می گیرین و با همون پیش بینی هاتون رو انجام بدین.

لینک ثبت نام

http://aff.collectbonus.info/iq/1086597?reg

خب شما برای هر پیش بینی مبلغی روتعیین می کنین اگه پیش بینی تون درست بود برنده می شین و اگه پیش بینی تون غلط بود همون مقداری که برای پیش بینی گذاشته بودین رو می بازین!

درآمدش بستگی به تشخیص تونه!من امروز همین رقم 142.79 رو با همون ده دلار جایزه پیش بینی کردم البته تا 9 دلار هم سقوط کردم ولی تا تشخیصم درست بود دو سه بار پشت سر هم شرکت می کردم!

اینم نمونه اش در تصویر بالا با شش دلار هزینه 11.40 دلار برنده شدم

برای برداشت هم اگه مسترکارت و اینا ندارین میتونین بصورت بیت کوین و اتریوم هم برداشت نمایید...

البته برای برداشت شما قبلش ، حتما باید با لینک عضو گیری تون 5 نفر رو ثبت بزنین تا بتونین برداشت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: ارزهای دیجیتال، بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، ،

آموزش نحوه نصب و استفاده از کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet)
نویسنده : محمد تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399

کیف پول بلاکچین بر اساس یک شرکت نرم‌افزاری است که توسط پیتر اسمیت و نیکولا کری ساخته شده‌است و یکی از بهترین کیف پول های نگهداری بیت کوین است که علاوه بر بیت کوین از ارزهای بیت کوین کش، اتریوم و استلار نیز پشتیبانی می کند. این کیف پول رایگان، یکی از محبوب ترین کیف پول های بیت کوین بوده و بالغ بر 32 میلیون ولت مختلف تاکنون در آن ساخته شده است. وجود نسخه های تحت وب، اندروید و آی او اس این کیف پول باعث شده تا علاوه بر امکان استفاده از آن در سیستم های رومیزی، امکان استفاده از آن در گوشی موبایل نیز فراهم باشد. اولین کیف پول سخت افزاری بلاک چین در آگوست 2011 میلادی پدیدار شد.

کیف پول بلاک چین (Blockchain Wallet) چیست ؟

کیف پول بلاک چین یا Blockchain Wallet ، امن ترین و محبوب ترین کیف پول برای سپرده گذاری و ذخیره ارزهای دیجیتال می باشد. اولین کیف پول سخت افزاری بلاک چین در آگوست 2011 میلادی پدیدار شد.

کیف پول های سخت افزاری بلاک چین ، دستگاه های کوچکی هستند که برای انجام معاملات رمز ارزها به اینترنت متصل می شوند. اگر در نگهداری این کیف پول ها به اندازه کافی احتیاط کنید، بسیار ایمن بوده و به راحتی قابل هک شدن نیستند.

تاکنون بهترین و ایمن ترین کیف پول در بازار ، Blockchain Wallet شناخته شده است. در تمام دنیا افرادی هستند که بیت کوین دارند. براساس مطالعه سال 2017 میلادی توسط مرکز کمبریج در باره امور پولی جایگزین، این تعداد ممکن است به 5.9 میلیون نفر برسد.

حال اگر یکی از این 5.9 میلیون نفر بخواهد بیت کوین خود را معامله کند، اینجاست که بلاک چین وارد عمل می شود. ایجاد کیف پول بلاک چین بصورت رایگان انجام می گیرد و مراحل تنظیم حساب به صورت آنلاین امکان پذیر است.

افراد باید یک آدرس ایمیل و گذرواژه ارائه دهند که برای مدیریت حساب از آنها استفاده می گردد و سیستم یک ایمیل خودکار را ارسال می کند که درخواست تأیید اعتبار آن را دارد.

پس از آن Blockchain Wallet یک رابط کاربری ساده را در اختیار صاحبان خود قرار می دهد که کاربران می توانند از آن برای تعامل برنامه ای با کیف پول خود و ارسال و دریافت پرداخت های بیت کوین استفاده کنند.

در این کیف پول می توانید رمز ارزهای بیت کوین ، بیت کوین کش ، اتریوم ، استلار و USD PAX را پس انداز کنید.

کیف پول تحت وب بلاک چین، با آدرس Blockchain.com این روزها یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است آدرس قدیمی این سایت Blockchain.info بود.

محبوبیت این کیف پول به حدی است که افراد تازه‌کار گاهی اوقات آن را با فناوری بلاک چین اشتباه می‌گیرند. فراموش نکنید که فناوری بلاک چین با کیف پول بلاک چین متفاوت است. فناوری بلاک چین تکنولوژیِ زیرساختی بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال است اما کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) فقط یک کیف پول برای ارزهای دیجیتال است که در برند خود از کلمه بلاک چین استفاده کرده است و هیچ ارتباطی با فناوری بلاک چین ندارد.

سایت Blockchain.com همچنین قبل از اینکه کیف پول باشد، به عنوان یکی از اولین‌‌ کاوشگرهای بیت کوین شناخته می‌شود که می‌توان در آن تراکنش‌های بیت کوین و وضعیت شبکه آن را پیگیری کرد و شاید به همین دلیل نام بلاک چین را برای خود انتخاب کرده است.

کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. همچنین دسترسی به این کیف پول از تمام دستگاه‌ها (دسکتاپ یا موبایل)، فقط با یک مرورگر اینترنتی امکان‌پذیر است.

کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) ، کلیدهای خصوصی (همان بیت کوین‌ها) را روی سرورهای اینترنتی ذخیره می‌کند، اما در وب‌سایت خود اثبات کرده است که تمام کلمات عبور، رمزگذاری‌شده هستند و این شرکت هیچ‌گونه دسترسی به ارزهای دیجیتال کاربران ندارد.

این کیف پول با نرم افزاری که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه داده ، امکان استفاده راحت‌تر را برای کاربران موبایل فراهم کرده است.

ویژگی های کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet)

کیف پول بلاکچین یکی از محبوب ترین و اولین کیف پول های بیت کوین است که امنیت بسیار بالای داشته و تاکنون توانسته میلیون ها کاربر مختلف را از سراسر دنیا به خود جذب کند. با اینکه تعداد ارزهای قابل پشتیبانی در این کیف پول نسبت به رقبایی همچون کیف پول جکس بسیار کمتر است، اما چون از امنیت خوبی برخوردار بوده و جزو اولین کیف پول های بیت کوین محسوب می شده، همچنان از محبوبیت خاصی برخوردار است و هنوز هم به عنوان یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال، محسوب می شود.

برخی از مهمترین ویژگی های کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) در ادامه بیان شده است .

  • رابط کاربری نرم افزار کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) برای ارسال و دریافت ارز دیجیتال ساده و کاربر دوست است.
  • در کلاس امنیتی بهترین است. کاربران با دانستن اینکه ارز دیجیتال آنها در یک کیف پول قابل اعتماد در جهان با امنیت کامل اندوخته شده است ، خیال راحت خواهند داشت.
  • صاحب کیف دارای كنترل كامل بر روی کیف پول خود است، از سپرده خود می تواند نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را از دسترسی غیرمجاز محافظت كند.
  • امکان ارسال و دریافت فوری وجود دارد. چه بخواهید مبلغی را به دوستانتان ارسال کنید یا معاملات شغلی داشته باشید، کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با کمترین هزینه ارسال و دریافت کنید.
  • کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) از چند ارز پشتیبانی می کند. انواع ارزهای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، stellar (XLM)، دلار پکس USD PAX در این کیف ، پشتیبانی می شوند.
  • در هرجا می توانید به اندوخته خود دسترسی پیدا کنید. کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) در همه جا همراه شماست، مثل آنکه سیستم مالی خود را بخواهید از جیب خود کنترل کنید.
  • کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) تحت سیستم عامل های مختلف iOS ، Android ، قابل استفاده است.
  •   کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) در نوع وب نیز قابل دسترسی است.
  • نرم افزار کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) به 25 زبان مختلف موجود است.

ساخت حساب در سایت Blockchain.com

ساخت کیف پول در این سایت بسیار راحت و در کمتر از ده دقیقه انجام می‌شود. در ادامه به صورت گام به گام، نحوه ساخت کیف پول را در وب‌سایت Blockchain.com آموزش می‌دهیم.

۱- ابتدا وارد وب‌سایت Blockchain.com شوید و بر روی «Sign Up» یا «Get a Free Wallet» کلیک کنید. همچنین می‌توانید از طریق این لینک مستقیم به صفحه ثبت نام بروید.

۲- طبق تصویر زیر، فرم ثبت نام را تکمیل کنید و روی «Create Wallet» کلیک کنید. فراموش نکنید که باید یک ایمیل معتبر وارد کنید، چون برای ایمیل‌تان لینک تایید ارسال می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌شود که برای امنیت بیشتر، یک کلمه عبور امن شامل اعداد و حروف برای خود انتخاب کنید و در به خاطر سپاری رمز خود دقت کنید..

سپس برای تایید رمز عبور، آن را دوباره وارد کنید و بعد روی «Create Wallet» کلیک کنید.

۳- به همین سادگی کیف پول شما ساخته شده و وارد پنل کاربری کیف پول می‌شوید. در اولین ورود ، پیغامی مبنی بر خوش آمدگویی «Welcome to Blockchain!» و آموزش کار با کیف پول به نمایش در می‌آید که می‌توانید با کلیک بر روی «skip» آن را به زمان دیگری موکول کنید.

۴- برای افزایش امنیت کیف پول ، به ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی را که مربوط به کیف پول شماست تایید کنید.اگر ایمیلی دریافت نکردید می توانید در همان صفحه در بالا روی گزینه «Resend Email» کلیک نمایید و اگر ایمیل را اشتباه وارد کردید در کنار گزینه ذکر شده می توانید روی گزینه «Change Email» کلیک نمایید و ایمیل خود را تغییر دهید.

همچنین برای شما شناسه کیف پول (Wallet ID) ارسال شده است که باید برای ورود به حساب از آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم که شناسه کیف پول خود را در جای قابل دسترسی یادداشت کنید تا برای هر ورود نیاز نباشد که به صندوق ایمیل مراجعه کنید.

در ایمیل خود بعد از اینکه پیغام را مشاهده کردید روی گزینه «Authorize Log In» کلیک نمایید حالا حساب شما تایید شده است.

توجه: کد خصوصی و محرمانه کیف پول شما یا شناسه کیف پول (Wallet ID) را محفوظ نگهدارید و در اختیار کسی نگذارید.

آموزش کار با والت بلاکچین

کار با پنل کاربری کیف پول بلاکچین چندان سخت نیست و کاربران پس از مدتی گشت‌و‌گذار در داخل آن، به راحتی نحوه کارش را یاد می‌گیرند.

پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده آسان‌تر از کیف پول بلاک چین، نرم افزار موبایل آن را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار برای دو سیستم عامل اندروید (دانلود از این لینک) و iOS (دانلود از این لینک) در دسترس است.

کیف پول بلاک چین به جز امکان ذخیره ارزهای دیجیتال، امکانات دیگری هم برای کاربران خود فراهم کرده است که البته بیشتر آن‌ها برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست و نیاز به احراز هویت با پاسپورت دارد. اگر ساکن ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از این کیف پول فقط برای ذخیره، دریافت یا ارسال ارزهای دیجیتال استفاده کنید و برای فعال‌سازی امکانات دیگر آن تلاش نکنید.

طبق تصویر زیر، هر یک از گزینه‌های موجود در پنل اصلی کیف پول بلاک چین را توضیح می‌دهیم:

  • ۱- صفحه اصلی پنل کاربری
  • ۲- ارسال ارز دیجیتال
  • ۳- دریافت ارز دیجیتال
  • ۴- مدیریت کیف پول‌ها و بررسی موجودی
  • ۵- مرکز امنیت (برای تنظیم امنیت کیف پول و گرفتن بک‌آپ)
  • ۶- تنظیمات
  • ۷- قیمت جهانی بیت کوین
  • ۸- خرید و فروش (برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست.)
  • ۹- تبدیل سریع ارزها به یکدیگر (نیازمند هزینه – برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست.)
  • ۱۰- ایردراپ ها
  • ۱۱- امکانی جدید برای معامله (برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست.)
  • ۱۲- امکانی جدید برای معامله (برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست.)

آموزش دریافت بیت کوین و ارزهای دیجیتال

برای دریافت ارز دیجیتال در کیف پول بلاکچین کافی است:

۱- در پنل کاربری خود روی «Request» کلیک کنید.

۲- آدرس کیف پول خود را دریافت کرده و آن را به فرستنده بدهید تا برای شما ارز دیجیتال ارسال کند.

آموزش ارسال بیت کوین و ارزهای دیجیتال

برای ارسال ارز دیجیتال در کیف پول بلاک چین کافی است:

۱- در پنل کاربری خود روی «Send» کلیک کنید.

۲- در صفحه ارسال، آدرس گیرنده، مقداری که قصد ارسال آن را دارید وارد و کارمزد انتقال را مشخص کنید.

هر چقدر کارمزد بیشتری وارد کنید، تراکنش شما زودتر تایید می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر با کارمزدهای شبکه آشنایی کافی ندارید، قسمت کارمزد را دستکاری نکنید چون اگر کارمزد پایین باشد ممکن است تراکنش شما تایید نشود.

بک آپ گرفتن از کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet)

بک آپ گرفتن مهمترین کار پس از ساختن کیف پول است. همانطور که احتمالا می‌دانید تراکنش‌های بیت کوین برگشت ناپذیر هستند و هر کس در شبکه بیت کوین مسئول دارایی‌های خودش است.

اگر کلمه عبور کیف پول خود را فراموش کنید، یا به هر دلیل دسترسی خود به کیف پول را از دست بدهید و از کیف پول نسخه پشتیبان (بک‌آپ) نداشته باشید، تمام دارایی‌هایتان از دست می‌رود و دیگر نمی‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید.

کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) به عنوان بک‌آپ به شما یک مجموعه ۱۲ عددی از کلمات انگلیسی می‌دهد که در صورت هر گونه مشکل برای کیف پول می‌توانید با کلمات بازیابی (Recovery Phrase) دارایی‌های خود را بازیابی کنید.

برای گرفتن بک‌آپ در کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) خود مراحل زیر را طی کنید:

۱- از پنل کیف پول، به قسمت «Security Center» بروید.

۲- در بخش امنیت، روی دکمه «Backup Funds» کلیک کنید.

۳- بر روی «Backup Now» کلیک کنید تا کلمات بازیابی به شما نمایش داده شود.

نکته: حتما کلمات بازیابی خود را به ترتیب شماره یادداشت کنید.

۴- کلمات در دو مرحله به صورت شش تا شش تا به شما نمایش داده می‌شوند. آن‌ها را به ترتیب و با دقت از چپ به راست یادداشت کنید.

۵- پس از یادداشت کردن کلمات، در مرحله بعد خواسته می‌شود تا ثابت کنید که کلمات را یادداشت کرده‌اید و به طور تصادفی از شما می‌خواهد که شش کلمه از کلمات یادداشت شده را وارد کنید. مثلا از شما خواسته می‌شود کلمات سوم ، یازدهم، هشتم ، اول ، دوازدهم و نهم را وارد کنید تا ثابت شود که کلمات بازیابی را یادداشت کرده‌اید.

۶- در صورتی که کلمات را به درستی وارد کنید و دکمه تایید را بزنید با مشاهده تیک سبز رنگ و پیغام «Success!» و همچنین مشاهده تیک سبز رنگ در کنار قسمت بک‌آپ، بک‌آپ‌گیری با موفقیت انجام شده است و در صورت فراموشی رمز می‌توانید به راحتی حساب خود را بازیابی کنید.

یکبار بک‌آپ گرفتن از حساب کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) کافی است و نیاز نیست که مثلا بعد از هر تراکنش دوباره نسخه پشتیبان بگیرید.

توجه: کلمات بازیابی خود را حتما در جایی امن یادداشت کنید و به کسی ندهید. این کلمات به منزله تمام دارایی‌های شما است.

امنیت کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet)

با وجود این‌که کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) یک کیف پول تحت وب است و کلیدهای خصوصی کاربران را روی سرورهای اینترنتی ذخیره می‌کند، مدت‌هاست که به عنوان کیف پولی قابل اعتماد در بین کاربران شناخته می‌شود و سابقه بدی از خود به جا نگذاشته است.

همانطور که گفتیم، این کیف پول از کلیدهای خصوصی به صورت رمزگذاری‌شده نگهداری می‌کند و خودش دسترس مستقیم به دارایی‌ها ندارد. کلمات عبور کاربران به صورت هش شده ذخیره می‌شود و زمانی که کاربر کلمه عبور خود را وارد می‌کند، سیستم هش کلمه عبور کاربر و هش ذخیره‌شده در دیتابیس را مطابقت می‌دهد.

همچنین کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) گزینه‌های امنیتی زیادی را برای کاربرانش فراهم کرده است و امنیت حساب‌های این کیف پول می‌تواند تا حد زیادی افزایش یابد که از مهمترین‌شان می‌توان به تایید هویت دو عاملی اشاره کرد. با فعال کردن این گزینه، کاربر هنگام ورود به سیستم علاوه بر کلمه عبور، باید کدی را هم که نرم‌افزار «Google Authenticator» به او می‌دهد وارد کند.

توجه: به دلیل مسدود بودن شماره‌های ایران برای دریافت پیامک، در هنگام فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای، گزینه پیامک را انتخاب نکنید.

برخی از خصوصیات مهم کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet)

۱-این کیف پول با توجه به ماهیت بلاک چینی خودش هیچ کشوری را تحریم نکرده است حتی ایران! همه کاربران می توانند در آن حساب باز کنند و ارز خودشان را ذخیره کنند ولی در بخش توضیحات خودش نوشته که حدود 230 کشور را پشتیبانی می کند که کشور ایران در این لیست 230 تایی نیست ولی صراحتا نیز بازگو نکرده که کاربران ایرانی حق استفاده از این سرویس را ندارند. بنابراین این کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی امن است و تاکنون محدودیت یا تحریمی را اعمال نکرده است.

۲-برای تایید حساب خودتان به غیر از تایید ایمیل ، نیاز به تایید شماره تلفن موبایل و همچنین ارسال صفحه اول پاسپورت یا هر کارت شناسایی که ملیت شمار ا مشخص کند هست. در این کیف پول دو سطح تعریف شده است :

الف – سطح نقره ای : این سطح پس از تایید ایمیل و شماره موبایل بدست می آید و می توانید بوسیله آن 1000 دلار آمریکا در سال جابجا کنید.

ب – سطح طلایی : این سطح پس از تایید ایمیل ، شماره موبایل و ارسال یک کارت شناسایی معتبر بدست می آید و بوسیله این سطح می توانید تا 25 هزار دلار آمریکا در روز جابجایی انجام دهید.

۳-این کیف پول به سیستم یکپارچه Bitpay متصل است. بیت پی یک سیستم پرداخت آنلاین بوسیله ارزهای دیجیتال در وب سایت های فروشگاهی است که رقیبی برای پرداخت های آنلاین پی پال شمرده می شود.

۴-یک پین چهار رقمی که توسط شما انتخاب می شود بایستی به ذهن سپرده و یا در جایی یادداشت شود و هنگام ورود به این کیف پول و همچنین هنگام ارسال ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

۵-در کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) می توانید یک ارز فیات را بعنوان پایه معاملات انتخاب کنید. این کیف پول از اغلب ارزهای فیات رایج به جز ریال ایران پشتیبانی می کند.

۶-یک کیف پول سخت افزاری همانند : کیف پول لجر در بخش تنظیمات این کیف پول به صورت آنلاین به فروش می رسد که نام آن ” Lockbox ” است و امنیت بسیار بالایی دارد. شما با داشتن کیف پول سخت افزاری دیگر ترس از تحریم و یا بسته شدن حساب خودتان را نخواهید داشت.

سوالات متداول درباره کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet)

آیا کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) به دارایی‌ها دسترسی دارد؟

خیر. اگرچه کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) یک کیف پول تحت وب است، از کلیدهای خصوصی به صورت رمزگذاری‌شده نگهداری می‌کند و خودش دسترس مستقیم به دارایی‌ها ندارد.

چطور کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) بسازیم؟

برای ساخت حساب فقط کافی است که به آدرس Blockchain.com مراجعه کرده و از بخش «Wallet» نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید. پس از وارد کردن ایمیل و کلمه عبور و سپس تأیید ایمیل از طریق لینکی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، حساب شما فعال و آماده استفاده است.

چطور در کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) بیت کوین دریافت کنیم؟

فقط کافی است از داخل حساب خود به بخش «Receive» مراجعه کرده و آدرس کیف پول خود را دریافت کنید. سپس می‌توانید آدرس بیت کوین را به فرستنده بدهید تا برای شما بیت کوین ارسال کند.

چطور در کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet) بیت کوین ارسال کنیم؟

کافی است از داخل حساب خود به بخش «Send» مراجعه کنید. در این قسمت پس از وارد کردن آدرس گیرنده و مقدار دلخواه، می‌توانید بیت کوین ارسال کنید.



:: موضوعات مرتبط: کیف پول ها، کیف پول بلاکچین (Blockchain)، ،
:: برچسب‌ها: کیف پول بلاکچین (Blockchain Wallet), کیف پول بلاکچین, کیف پول بلاک چین (Blockchain Wallet), کیف پول بلاک چین, کیف پول, Blockchain Wallet,

آموزش نحوه نصب و استفاده از کیف پول تراست والت (Trust Wallet)
نویسنده : محمد تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399

کیف پول تراست والت (Trust Wallet) چیست؟

کیف پول تراست یک اپلیکیشن موبایل برای اندروید و iOS است که به شما اجازه ذخیره، ارسال و دریافت توکن‌های ارز دیجیتالی که روی بلاکچین اتریوم هستند را میدهد. هدف این کیف پول متن باز که با تمرکز بر سادگی طراحی شده، ارائه پلتفرمی ساده و در عین حال کارا برای ارسال و استفاده از ارزهای دیجیتال است.

از ویژگی‌های کیف پول Trust Wallet این است که به کاربر اجازه میدهد تا کلیدهای خصوصی را در دستگاه خود که یکی از ویژگی‌های امنیتی بسیار مهم است، ذخیره کند. از دیگر ویژگی‌های این کیف پول میتوان مرورگر Web3 و صرافی داخلی که با همکاری شرکت Kyber Network ایجاد شده را نام برد که امکان برقراری ارتباط با اپلیکیشن های غیرمتمرکز (دپ) را به طور مستقیم فراهم میکند.

کاربران نسخه اندروید این کیف پول میتوانند از طریق صرافی کوین‌بیس، شیپ‎شیفت (Shapeshift) و چنجلی (Changelly) اتریوم خریداری کنند.

کیف پول تراست با اندروید 5 و بالاتر و iOS 10 و بالاتر سازگاری دارد، رایگان است و از گوگل پلی و اپ استور میتوانید آن را دانلود کنید.

ارزهای پشتیبانی شده در کیف پول (Trust Wallet)

تراست والت از تمام توکن‌های اتریوم ERC20 و ERC223 پشتیبانی میکند. بنابراین با استفاده از این کیف پول میتوانید گستره زیادی از ارزهای دیجیتال را ذخیره کنید از جمله:

اتریوم، اتریوم کلاسیک، امیسگو (OMG)، کوانتم (QTUM)، پاپولوس (PPT)، استاتوس (SNT)، میکر (MKR)، آگور (REP)، وی‌چین (VEN)، آیکن (ICX)، والتون‌چین (WTC)، اترنیتی (AE)، بایتم، 0ایکس (ZRX)، آرچین (RHOC)، گولم (GNT)، میکسین (XIN)، نبولاس (NAS)، آیون (AION)، آی‌اواس توکن (IOST)، دیجیکس دائو (DGD)، لوپرینگ (LRC)، زیلیکا (ZIL).

مزایا و معایب کلی کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

  • هر توکنی که روی شبکه اتریوم باشد را ذخیره میکند.
  • استفاده از آن ساده و راحت است.
  • کنترل کلیدهای خصوصی برعهده خود کاربر است.
  • دارای یک صرافی داخلی غیرمتمرکز و امکان ارتباط با دپ هاست.
  • برای اندروید و iOS در دسترس است.
  • بیت کوین و ارزهای دیجیتالی که روی شبکه اتریوم نباشند را نمیتوانید ذخیره کنید.
  • به اندازه یک کیف پول سخت افزاری امنیت ندارد.
  • احراز هویت دو مرحله‌ای هم ندارد.

آموزش نحوه نصب و استفاده از کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

  • دانلود اپلیکیشن

در وهله اول باید از گوگل پلی یا اپ استور نسخه مورد نظرتان را دانلود کنید.

بعد از دانلود اپلیکیشن، آن را باز کرده و در صفحه باز شده روی “CREATE A NEW WALLET” کلیک کنید. گزینه پایین آن برای این است که اگر قبلا کیف پول تراست داشته‌اید میتوانید ” I already have a wallet” را انتخاب کنید.

  • در مرحله بعد باید از عبارت بازیابی‌تان بک‌آپ گیری کنید. این عبارت بازیابی را حتما باید روی کاغذ نوشته و در جایی امن نگهداری کنید. هیچ گاه عبارت بازیابی‌تان را در محل ذخیره مجازی که به اینترنت متصل میشود ذخیره و در اختیار فرد دیگری قرار ندهید.

  • حالا کیف پول تراست، 12 کلمه‌ای که همان عبارت بازیابی شماست را نمایش می‌دهد. این کلمات را به ترتیب نمایش داده شده روی تکه ای کاغذ یادداشت کنید. سپس برای اینکه کیف پول‌تان ساخته شود باید دوباره این عبارت بازیابی را وارد کرده و آن را تائید کنید.
  • در این مرحله ساخت کیف پول شما به پایان میرسد.

روی “DONE” کلیک کرده تا وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید.

نحوه ارسال اتریوم با استفاده از کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

  • برای اینکار روی “Ethereum” کلیک کرده تا کیف پول اتریوم شما باز شود.

 

  •  در صفحه باز شده روی “Send” کلیک کنید.

  • در قسمت “Recipient Address” آدرس گیرنده و در باکس زیر آن، مقدار اتریومی که قرار است ارسال کنید را وارد کرده و روی “Next” کلیک کنید.

  • حالا در صفحه باز شده تراکنشی که میخواهید انجام دهید را “Confirm” کنید.

البته بعد از تائید تراکنش، عبارت “Confirm” نمایش داده میشود که چون در این آموزش کیف پول Trust Wallet ما هنوز هیچ اتریومی وارد آن نکرده‌ایم، عبارت “INSUFFICIENT ETH BALANCE” نمایش داده شده است.

نحوه دریافت اتریوم با استفاده از کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

  • برای اینکار دوباره روی “Ethereum” کلیک کرده تا کیف پول اتریوم شما در کیف پول تراست باز شود. حالا روی “Receive” کلیک کنید.

  • حالا در صفحه باز شده میتوانید آدرس اتریوم‌تان را با کلیک روی “Copy”، کپی کرده یا کد QR آن را اسکن کنید. پس از ارسال یا دریافت اتریوم یا توکن‌های اتریوم، این آدرس در کیف پول تراست به عنوان یک آدرس معتبر ذخیره میشود.

امنیت تراست والت (Trust Wallet)

تراست یک سری ویژگی امنیتی دارد که دربرابر هک شدن و سرقت از وجوه شما محافظت میکند، از جمله:

  • کلید خصوصی: کلیدهای خصوصی شما در سرورهای تراست ذخیره نشده و در خود دستگاه و موبایل شما ذخیره میشود.
  • ناشناس بودن: بدون اینکه لازم باشد هیچ گونه اطلاعات شخصی را ارائه کنید، میتوانید کیف پول Trust را دانلود، نصب و استفاده کنید.
  • متن باز: میتوانید کدهای این کیف پول را به صورت آنلاین مشاهده کنید.
  • ویژگی بک‌آپ: در هنگام بک آپ گیری از کیف پول در طول مرحله نصب، میتوانید آنرا در کمتر از 30 ثانیه ریکاوری کنید.


:: موضوعات مرتبط: کیف پول ها، کیف پول تراست والت (Trust Wallet)، ،
:: برچسب‌ها: Trust Wallet, کیف پول, کیف پول تراست, کیف پول تراست والت, کیف پول تراست والت (Trust Wallet),

کسب درآمد واقعی از برنامه Free Bitcoin Cash با اثبات پرداختی
نویسنده : محمد تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399

اگر می خواهید از اینترنت درآمد کسب کنید کافیه روی لینک زیر کلیک نمایید و برنامه آن را از گوگل پلی دانلود کنید و روزانه کسب درآمد نمایید .پرداختی این سایت هفتگی می باشد اگر شما بتوانید 10000 ساتوشی کسب نمایید سه شنبه به حساب شما وارد می شود الان من در تصویر پایین 13320 ساتوشی کسب کردم که این سه شنبه هم به کیف پولم واریز خواهد شد.

در این برنامه در دو گزینه بالایی می توانید کسب درآمد کنید و هر ساعت بسته به شانس خود تعدادی بیت کوین کش کسب نمایید.

توجه : قبل از ثبت نام بهتر است ابتدا یک کیف پول اینترنتی داشته باشید البته اگر قبلا کیف پول دارید نیازی نیست که دوباره آن را بسازید.

لینک ثبت نام

https://bitcoinaliens.com/?ref=1562180&game=7&pf=2

شما در هر ساعت می توانید بر روی دکمه آبی رنگ کلیک نمایید و اگر خوش شانس باشید که 100 هزار ساتوشی بیت کوین کش بدست بیاورید.

دوستان دقت کنید که این سایت پرداختی دارد که در عکس های زیر می توانید تاریخ تراکنش و انتقال آن به کیف پول را ببینید.

در زیر هم اثبات پرداختی خودم.

اینم کیف پول من (تراست والت)Trust Wallet

موفق باشید.



:: موضوعات مرتبط: ارزهای دیجیتال، بیت کوین کش (Bitcoin Cash)، ،
:: برچسب‌ها: بیت کوین, بیت کوین کش, اتریوم, گرام, ایکوین,

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.